01.11. 1996- Hamburg

Jedan od svijetlih trenutaka u Njemačkoj…

Nisam vam rekao prije da sam inače muzičar i to komotno mogu reći, malo veći kalibar. Sa 13 sam svirao klarinet u duvačkom orkestru grada a sa 15 već bio basista u gradskom hotelu. Čuponja, kožna narukvica sa nitnama, hipi style, eh dobra stara vremena. Sviralo se na rock gitarijadama, imao i svoju grupu "ŽIVI PIJESAK". ‘ 89 sam živio od toga, napravili nas petorica band po uzoru na Skadarliju. Harmonika, gitara, violina, bas prim i kontrabas. Ubijali po restoranima. Para k'o blata. Čak smo i čekove dobijali za bakšiš. Ma, ludnica. E onda otvorim kafanu u podrumu i …to je već druga priča.

Da nastavim. U Frankfurtu imam kuma, več sam pisao negdje o tome. Nas su smjestili na tremedju Njemačke, Francuske i Luksemburga. Prelijep gradić, po mom ukusu. Kum mi je dolazio par puta u posjetu., Naravno da je ponio i drvo ( violina). Derneci su bili po čitavu noć. Pjevali smo po narudjbama komšija ( svih nacionalnosti ) i to: pjesme, pesme i pisme. I svi zadovoljni, pive pljušte čak smo jednom i janje okrenuli. Pa nam došla i policija i vatrogasci i Nijemci da se ibrete nad izgubljenim vremenom ( 4 sata okretanja ) ali svi pomalo čopnuše i sve je ok.  Jedan dan me zove kum na govornicu ( nema mobitela ), kaže da je neki praznik ( Svi sveti ) 01.11. i da nas jaro zove u Hamburg da sviramo,. Taj jaro je brat od našeg harmonikaša s kojim smo nekada svirali. Kaže doći će i on iz Bosne pa da napravimo dernek ko nekada. naravno, ja odmah u auto ( imao peugeota 306 , radila mu samo 2 i 4 brzina) i raspalim u Frankfurt. 250 km i sa kumovim Pasatom još 850 km do nekog sela blizu hamburga. Stignemo gore a jaro već tu. Joooj radosti puste i veselja kad se nadjosmo. Svi doživljaji projure ispred očiju. Dojebeli se nekog vinjaka (Shantre) i kad smo ga stukli, odvedu nas da nam pokažu šator gdje se svira. Ogroman šator, može 300 ljudi komotno sjediti, i solidna bina. Instrumenti vrhunski, ja se zijanio. Ali oni kanta živa. 2 Nijemca i Austrijanac. Ja uzmem bas gitaru, kum el. gitaru, jaro klavijature a ostavimo švabu na bubnju. Kad smo mi počeli od polke do rock ‘n rolla, gazda trči do nas i kaže ovako: Samo nastavite tako i imate od mene sve što možete pojesti i popiti. Kontam ja budale, bolje je da nam je dnevnice dao i to duple. Donese čovjek karton wiskija i prvo što smo usrali, napili mu tetku. Žena od 74 godine popila dvije na eks sa nama i samo tresnula sa klupe. Joj pa smo otišli u pauzi na vašar, gadjali iz vazdušne puške. Pokupili sve ruže i podijelili svim ženama u šatoru ( dok nam nisu zabranili gadjanje). Vrhunac noći je bio kad smo u ritmu polke zapjevali. Gara Gara gariš li se sada…a švabe za nama u glas!!! Mi popadali. To je trajalo do duboko u noć, malo smo odspavali i ujutro odemo na degustaciju vina.

Tamo ekskluziva, ljudi u odijelima, nema pušenja (radi arome), na svakom stolu par vrsta sira i bijelo groždje i narudzbenice za vino. U vrhu šatora stoji tip i za svaku vrstu vina objašnjava porijeklo i šta ti ja znam nešto. Uspu poolako šeta i svakom sipa po gutljaj. Dodje do našeg stola, nasu po malo svakom, mi probamo i zovnemo ga da nam ostavi flašu. Tip nas samo pogleda al ostavi bocu. I moj kum poče ispunjavati narudzbenicu. Na rubriku telefon on upisa Nokia. Na količinu-humanitarni šleper a lokacija Bosna i Hercegovina. I dade konobaru da odnese. Mi pratimo tipa, on čita pa se počne glasno smijati. Pridje do nas i dade nam papir da podignemo čitav sanduk vina na izlazu. Heeej, to je 20 boca. Taman da čitav dan ločemo i naveče opet na svirku. Zahvalimo se kulturno i ja mu poklonim značku Armije BiH. On se nakloni i ode za poslom. A i mi za vinom. A ono k'o med, topi se u ustima.

Svirka je trajala 3 noći, svirali smo k'o da nikada nismo ni prestajali, k'o da nije bilo rata i sranja, k'o da smo u našoj lijepoj Bosni, sretni, zadovoljni…A švabe gledaju u nas k'o u bogove, igraju švabe kako bosanci sviraju hehe. Taj osječaj nadmoći nad njima je bio kao droga., Nismo pravili pauze, svirali po 5 sati u komadu samo radi tog osječaja superiornosti. I bio je prokleto dobar !!! Jedan od rijetkih koje sam doživio u Njemačkoj. Taj vikend je poništio sve one ponižavajuče situacije prvih pola godine.

Eto da se malo i pohvalim s tom Njemačkom, da ne čitate samo bad things…A da, jučer sam bio na raftingu. Ekstra, ekstra, samo se malo zahrdjalo pa bole mišići od veslanja.

 pozdrav do slijedeće priče

11 komentara

  1. hahahahahaha
    oprosti što malke kasnim, al’ ne mogu odoljeti da se ovdje ne šarnem. e sad bih mogao pisati na dugo i na široko o mislima koje si mi “otvorio” ovim tvojim postom ali mi se ipak ne da. nek’ bude tek toliko da se tuspasim….
    svako dobro.

  2. 100108SLGWF UGG Bailey Button or not listing, the sale of those UGG Classic Cardy shoes were broken from the factory out of a small amount of code of UGG Classic Mini shoes, if the yardage is complete, it is UGG Classic Tall, it is impossible to thing. See vamps, really UGG very bright and clean, car line is 9 per inch needle, margin is uniform, line moderately elastic, there will be no floating lines, break, jump pin. UGG Ultra Short shoe feel very good, but there is no rupture, breakage. http://www.love-ugg.com/specials.html

Komentariši